lördag 28 december 2013

365 av 365

Bild nummer 365 av 365
Eget tema: Hjärta (276) (smala)
 
Ett av alla inköp på Ullared. Jag blev förälskad direkt. Jag är svag för hjärtan.
 
Detta är den sista bilden för den här utmaningen. Det har varit ett omtumlande år på flera sätt. Blev väl inte alls som jag hade tänkt mig. Därför fick utmaningen stå tillbaka under ett par månader. Men jag hann klart till slut iaf. Hade bestämt mig för att slutföra utmaningen men inte anta någon ny då det mer blev stressigt och hafsigt för min del. Men när jag nu under december har funderat lite och läst temalistan för 2014 så kunde jag inte motstå att vara med en gång till.
 
Jag tackar så mycket för alla fina kommentarer jag fått och ber om ursäkt för alla jag inte hunnit kommentera tillbaka!
 
Hoppas ni får ett underbart 2014
 
<3 <3 <3
 

2 kommentarer:

  1. Grattis till målgången!
    Fint med hjärta som avslutning :)

    http://365foto20xx.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till målgången Sanna! Så roligt att du hänger med även nästa år! Gott Nytt År!

    SvaraRadera